e-Technologie > Humankind ma nowe demo do 28 grudnia

Humankind ma nowe demo do 28 grudnia

Można już uzyskać dostęp do scenariusza Lucy w grze Humankind, który pozwala na rozegranie 150 tur. Tym razem gracze otrzymali dostęp do okresu historycznego zaczynającego się od neolitu, a kończąc się na wczesnej nowożytności.

Nowe demo gry Humankind

To największy fragment Humankind, który został do tej pory udostępniony graczom. W opublikowanym scenariuszu OpenDev można grać jako Lucy Adam (bohaterka zwiastuna), ale w pełnej wersji gracze będą mogli tworzyć własne awatary.

Na sporą uwagę zasługuje idea wprowadzenia własnych awatarów, przez co będzie można wykorzystać je jako kontrolowanych przez sztuczną inteligencję przeciwników. Przykładowo twórcy kilka postaci z serwisu Twitch.tv, których można wprowadzić do gry, jako wrogów poprzez oglądanie ich transmisji.

W grze Humankind, przeciwnikiem AI może być Twój znajomy.

Jak grać w demo?

  • należy kupić grę przed premierą na Steamie lub innych platformach;
  • wejść na transmisje wybranych streamerów na Twitchu po połączeniu z kontem Games2Gether. 

Humankind przebije Civilization?

Wspólne schematy dla Humankind i Cywilizacji są niezaprzeczalne. Tutaj również celem gry jest założenie własnej cywilizacji, sprawienie, by rozkwitła i rozwijała się w różnych epokach historycznych, zarządzanie jej aspektami ekonomicznymi, społecznymi i militarnymi oraz wygrywanie poprzez szlifowanie punktów sławy. Niestety ​​w wersji demo nie udało się dotrzeć do końca gry, ponieważ scenariusz ustawiony przez Amplitude zatrzymuje się po 150 turach, obejmując tylko cztery z sześciu całkowitych er dostępnych w pełnej grze.

Osobliwością w Humankind jest możliwość zmiany wybranej na początku cywilizacji, przechodząc z epoki na epokę. Jeśli na przykład w neolicie zdecydujemy się poprowadzić naród egipski ku zwycięstwu, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy przeszli do Majów w epoce klasycznej, by później zmienić się w średniowieczu i tak dalej. Zatem przy każdej zmianie ery, niektóre cechy poprzedniej nacji są zachowywane w następnej, tworząc w ten sposób zestaw premii, które kształtują zbiorową tożsamość naszego ludu.

Przejście między różnymi epokami jest wyznaczane przez system celów, które po ukończeniu pozwalają twojej frakcji zrobić krok naprzód i ewoluować, wybierając nowe bonusy lub ulepszając te z obecnej cywilizacji. Krótko mówiąc, nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozpocząć grę z Egipcjanami i zakończyć ją z tymi samymi ludźmi.

Zobacz: Unia Europejska zmieni Internet

Ale poza kierowaniem różnymi cywilizacjami, reszta mechaniki ma niewiele wspólnego z serią Sid Meier. Jednak szkielet Humankind wydaje się być zapożyczony z innej gry opracowanej przez francuskie studio: Endless Legend. Tutaj również mapa podzielona jest na regiony, a każdy z nich może pomieścić tylko jedno miasto, które można następnie rozbudować, budując dzielnice, aby pomieścić różne typy ludności.

Poniżej gameplay z nowego dema.